Uuden liiketoiminnan ideointi ja konseptointi elintarvikealan yritykselle

Haaste

Asiakkaalla oli MVP versio olemassa uudesta hyvinvointiin liittyvästä palvelusta, mutta he kaipasivat kokonaan uusia radikaaleja näkökulmia ja ideoita uusien liiketoimintamahdollisuuksien tutkimiseen sekä konseptointiin .

Asiakas

Elintarvikealan yritys

Miten autoimme?

Trendianalyysi

Kilpailija-analyysi

Innovointityöpajat

Ideointi ja konseptointi

Prototypointi

Asiakastutkimusten suunnittelu ja toteutus

Ratkaisu

Digital Rebel oli osa asiakkaan tiimiä ja lähdimme määrittämään hyvinvointiin liittyvää uutta liiketoimintaa. Aloitimme määrittämällä hyvinvointiin liittyvän viitekehyksen, jonka perusteella teimme trendianalyysin. Lisäksi teimme kattavan kilpailijatutkimuksen, joka myös dokumentoitiin myöhempää käyttöä varten.

Työpajoissa ideoitiin sekä mietittiin erottautuvuustekijöitä ja liiketoiminnallisia vaikutuksia. Ideoita jatkotyöstettiin ja luotiin erilaisia konsepteja eri asiakassegmenteille. Teimme myös interaktiivisen prototyypin. Ideoita testattiin myös asiakkailla niin kvantitatiivisin kuin kvalitatiivisin tutkimusmenetelmin.

Työpajoissa ideoitiin sekä mietittiin erottautuvuustekijöitä ja liiketoiminnallisia vaikutuksia. Ideoita jatkotyöstettiin ja luotiin erilaisia konsepteja eri asiakassegmenteille.

Jenni Saarenpää/CEO

jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790

Jutellaan lisää

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.