Tilaa opas
Asiakasymmärrys liiketoiminnassa
 
        
        
      
    
    Yhä useammalla yrityksellä on strategioissa asiakas mainittu. Käytäntö kuitenkin osoittaa usein ettei yritys toimi asiakaskeskeisesti arjessaan. Päätökset tehdään edelleen täysin mutu-tuntumalla, asiakasymmärrystä ei kerätä ja hyödynnetä päätöksenteossa millään tavalla eikä asiakas myöskään ole johdon agendalla. Toisin sanoen strategia jää pelkäksi kauniiksi korulauseeksi eikä näin ollen myöskään toteudu.
Tämä opas antaa sinulle konkreettiset työkalut, mistä asiakasymmärrystä voi kerätä ja miten teet asiakasymmärryksestä yrityksen kivijalan. Asiakasymmärryksen kerääminen ja hyödyntäminen on ensimmäinen askel kohti asiakaskeskeistä liiketoimintaa.
Oppaan sisältö:
- Johdanto 
- Miksi asiakasymmärrys on tärkeää? 
- Asiakasymmärryksen hyödyntäminen 
- Mistä asiakasymmärrystä saa? - Asiakastutkimukset 
- Datapohjainen asiakasymmärrys 
- Asiakaspalautteet 
 
Tutustu myös Palvelumuotoilu: Kokonaisvaltainen opas aloittelijoille ja jo asiasta tietäville, jos olet kiinnostunut ihmislähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä.
Tutustu myös muihin oppaisiimme!
Jenni Saarenpää/CEO
jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790
Heräsikö ajatuksia?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.
