TUTUSTU OPPAISIIMME JA INSPIROIDU!

Alla näet oppaita niin tulevaisuusorientoituneen organisaation rakentamiseen kuin asiakkaiden osallistamiseen. Jos jokin oppaista herätti ajatuksia tai kysymyksiä, ole rohkeasti yhteyksissä ja jutellaan lisää!

OPPAAT

  • Tulevaisuusorientoituneen organisaation rakentaminen: Ennakointi systeemisesti tarkasteltuna

    Tässä oppaassa tarkastellaan ennakointia systeemisesti, mitä se on, mitkä sen hydöyt/haitat ovat?

  • Opas Tulevaisuustaajuus -menetelmän käyttöön

    Sitran kehittämä Tulevaisuustaajuus -menetelmä soveltuu ensimmäisenä askeleena, kun osallistujat haluavat tutustua tulevaisuusajatteluun ja ennakointiin

  • Asiakasymmärrys liiketoiminnassa

    Asiakasymmärrys on jokaisen yrityksen kivijalka, minkä päälle kaikki rakennetaan. Tässä oppaassa saat konkreettisia vinkkejä mistä asiakasymmärrsstä voi kerätä ja miten sitä hyödynnetään niin stratgisella kuin operatiivisella tasolla.

  • Opi haastattelemaan asiakkaita

    Liian moni yritys tekee päätökset täysin arvaamalla ja mutu-tiedolla, sen sijaan, että asioita kysyttäisiin suoraan asiakkailta. Pienennä liiketoiminan riskejä ymmärtämällä asiakstasi.

Jenni Saarenpää/CEO

jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790

Jutellaan lisää

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.