TUTUSTU OPPAISIIMME JA INSPIROIDU!
Alla näet oppaita niin tulevaisuusorientoituneen organisaation rakentamiseen kuin asiakkaiden osallistamiseen. Jos jokin oppaista herätti ajatuksia tai kysymyksiä, ole rohkeasti yhteyksissä ja jutellaan lisää!
OPPAAT
-
Tulevaisuusorientoituneen organisaation rakentaminen: Ennakointi systeemisesti tarkasteltuna
Tässä oppaassa tarkastellaan ennakointia systeemisesti, mitä se on, mitkä sen hydöyt/haitat ovat?
-
Opas Tulevaisuustaajuus -menetelmän käyttöön
Sitran kehittämä Tulevaisuustaajuus -menetelmä soveltuu ensimmäisenä askeleena, kun osallistujat haluavat tutustua tulevaisuusajatteluun ja ennakointiin
-
Asiakasymmärrys liiketoiminnassa
Asiakasymmärrys on jokaisen yrityksen kivijalka, minkä päälle kaikki rakennetaan. Tässä oppaassa saat konkreettisia vinkkejä mistä asiakasymmärrsstä voi kerätä ja miten sitä hyödynnetään niin stratgisella kuin operatiivisella tasolla.
-
Opi haastattelemaan asiakkaita
Liian moni yritys tekee päätökset täysin arvaamalla ja mutu-tiedolla, sen sijaan, että asioita kysyttäisiin suoraan asiakkailta. Pienennä liiketoiminan riskejä ymmärtämällä asiakstasi.
Jenni Saarenpää/CEO
jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790
Jutellaan lisää
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.