Tilaa opas
Opi haastattelemaan asiakkaita
Liian moni yritys tekee päätökset täysin arvaamalla ja mutu-tiedolla, sen sijaan, että asioita kysyttäisiin suoraan asiakkailta. Asiakasymmärrys on liiketoiminnan kivijalka, minkä päälle kaikki rakennetaan. Se auttaa ymmärtämään, mitä tuotteita/palveluita tarjota kenelle ja miten. Rahan alkulähde kaikilla yrityksille on kuitenkin se asiakas ja sen vuoksi asiakasymmärrystä pitäisi kerätä ja hyödyntää systemaattisesti kaikilla liiketoiminnan osa-alueilla.
Oppaan sisältö:
Haastatteluiden suunnittelu ja järjestelyt
Roolitukset ja haastatteluiden vetäminen
Tulosten analysointi
Parhaat käytännöt
Esimerkkipohjat
Screener
Discussion guide
Affinity wallin käyttö
Tutustu myös Palvelumuotoilu: Kokonaisvaltainen opas aloittelijoille ja jo asiasta tietäville, jos olet kiinnostunut ihmislähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä.
Tutustu myös muihin oppaisiimme!
Jenni Saarenpää/CEO
jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790
Heräsikö ajatuksia?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.