Tilaa opas

Opi haastattelemaan asiakkaita

Liian moni yritys tekee päätökset täysin arvaamalla ja mutu-tiedolla, sen sijaan, että asioita kysyttäisiin suoraan asiakkailta. Asiakasymmärrys on liiketoiminnan kivijalka, minkä päälle kaikki rakennetaan. Se auttaa ymmärtämään, mitä tuotteita/palveluita tarjota kenelle ja miten. Rahan alkulähde kaikilla yrityksille on kuitenkin se asiakas ja sen vuoksi asiakasymmärrystä pitäisi kerätä ja hyödyntää systemaattisesti kaikilla liiketoiminnan osa-alueilla.

Oppaan sisältö:

  • Haastatteluiden suunnittelu ja järjestelyt

  • Roolitukset ja haastatteluiden vetäminen

  • Tulosten analysointi

  • Parhaat käytännöt

  • Esimerkkipohjat

    • Screener

    • Discussion guide

    • Affinity wallin käyttö

Tutustu myös Palvelumuotoilu: Kokonaisvaltainen opas aloittelijoille ja jo asiasta tietäville, jos olet kiinnostunut ihmislähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä.

Tutustu myös muihin oppaisiimme!

Jenni Saarenpää/CEO

jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790

Heräsikö ajatuksia?

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.