Change Makers’ Society sekä Muutosagentit -podcast nyt julkaistu!

Digiajan liiketoiminta ja arvontuotto ovat muuttunut monilta osin aineettomaksi ja abstraktiksi, missä arvoketjut eivät ole enää yrityksen sisäisiä, vaan jokaisen pitää löytää oma roolinsa arvoa tuottavissa verkostoissa. Digiajan liiketoiminta on myös paljon muuta kuin pelkkää teknologiaa. Se muuttaa asiakaskäyttäytymistä sekä sen, miten yritykset ja jopa yhteiskunnat toimivat. Vanhat teollisen aikakauden opit eivät enää päde, vaan digiaika vaatii vanhasta irti päästämistä, uudenlaista ajattelua, toimintamalleja sekä johtamista. Kaikki lähtee liikkeelle yksilöistä ja yksilön muutoksesta.

Tähän tarpeeseen syntyi Change Makers’ Society, jonka perustin yhdessä Paula Ylisassin kanssa. Change Makers’ Society on tarkoitettu tulevaisuusorientoituneille systeemiajattelijoille ja muutoksen tekijöille. Ihmisille, jotka haluavat muuttaa yrityksiä, johtamista ja liiketoimintaa paremmaksi, kestävämmäksi, merkityksellisemmäksi, innovatiivisemmaksi ja inhimillisemmäksi.

Change Makers’ Society tarjoaa valmennuksia digiajan liiketoimintaan ja johtajuuteen liittyen. Lisäksi julkaisemme Muutosagentit -podcastia, minkä löydät Spotifysta.

 
 
Muutosagentit -podcast by Change Makers' Society

Muutosagentit on Change Makers’ Societyn julkaisema podcast, missä keskustelemme digiajan liiketoiminnasta ja johtamisesta sekä aiheeseen liittyvistä haasteista sekä yritysten että yksilöiden näkökulmasta. Tavoitteenamme on synnyttää ajattelua ja tekoja, jotka muuttavat yrityksiä, johtamista ja liiketoimintaa paremmaksi ja merkityksellisemmäksi. Podcastin löydät Spotifysta.

 


Jenni Saarenpää

Jenni on yrittäjä, strategi, innovoija ja vuokrajohtaja, jolla on yli 19 vuoden kokemus digiajan liiketoiminnasta. Jenni on auttanut niin strategioiden luonnissa ja täytäntöönpanossa, innovoinnissa ja muutoksen johtamisessa. Koulutukseltaan Jenni on sekä filosofian maisteri, pääaineena tietojenkäsittelytiede että medianomi, pääaineena kuvallinen viestintä.

Edellinen
Edellinen

Miksi niin moni strategia epäonnistuu - onko tässä mitään järkeä?

Seuraava
Seuraava

Digitaalisen liiketoiminnan pyhä kolminaisuus