ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN
Asiakaskokemus läpileikkaa koko organisaation ja se rakentuu kaikissa asiakkaan ja yrityksen välisisissä kohtaamispisteissä eli vuorovaikutustilanteissa. Systemaattisella ja strategisella asiakaskokemuksen kehittämisellä ja johtamisella voidaan saavuttaa kasvua, kannattavuutta ja kilpailuetua. Oletko valmis nostamaan asiakaskokemuksesi uudelle tasolle ja valjastamaan sen liiketoiminnalliset hyödyt?
Onko asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen kaikkien vastuulla ja samalla ei kenenkään vastuulla? Nähdäänkö asiakaskokemus pelkästään asiakaspalveluna ja asiakaspalautteina? Onko asiakas johdon agendalla vai unohtuuko asiakkaan näkökulma aina päätöksenteossa? Onko organisaatiossa asiakaskeskeinen kulttuuri vai onko fokus aina organisaatiolähtöinen? Samalla tavalla kuin liiketoimintaa, myös asiakaskokemusta ja siihen liittyviä toimenpiteitä voidaan ja pitää johtaa. Asiakaskokemus syntyy joka tapauksessa, huolimatta siitä johtaako yritys asiakaskokemusta tietoisesti tai ei.
Kuinka voimme auttaa?
Tyytyväiset asiakkaat ovat uskollisia ja toimivat brändilähettiläinä, kun taas negatiivinen kokemus voi vahingoittaa brändiä, vähentää tuottoja ja johtaa jopa asiakaskatoon. Panostamalla asiakaskokemukseen voit saavuttaa merkittävää kasvua, parantaa kannattavuutta ja luoda vahvan kilpailuedun. Erinomainen asiakaskokemus houkuttelee uusia asiakkaita ja pitää nykyiset tyytyväisinä, mikä johtaa lisämyyntiin ja suositteleviin asiakkaisiin. Nykyään yritysten välinen kilpailu on asiakaskokemusten välistä kilpailua. Asiakaskokemus auttaa erottumaan muista, houkuttelemaan uusia asiakkaita ja tekemään heistä lojaaleja. Asiakkaat ovat yhä vaativampia ja vertaavat kokemuksiaan maailmanluokan toimijoihin, eivät vain paikallisiin tai saman toimialan kilpailijoihin. Sen vuoksi erinomainen asiakaskokemus on kriittinen tekijä liiketoiminnallenne.
Miten edetä - valitse näistä?
Start
Nykytilan analyysi
Sidosryhmien haastattelut
Nykytilan muodostus ja kehitysehdotukset
Yhteinen työpaja löydösten läpikäyntiin
Kehitysehdotusten kirkastus ja sparraus
Nykytilan analyysi ja konkreettisten kehitysehdotusten dokumentointi
Hinta 3 500 € + alv
Kesto 2 vko - 1kk
Silver
Asiakaskokemus-strategian luominen
Kaikki Start-paketin sisältö ja lisäksi…
Laajempi työntekijöiden ja johdon osallistaminen
Asiakas-ymmärryksen kerääminen/hyödyntäminen
Yhteinen näkemys asiakkaasta ja heidän tarpeistaan
Strategiset valinnat ja toimenpide-suunnitelma
Esitysmateriaalit ja viestintä
Hinta: pyydä tarjous
Kesto 3-6 kk
Gold
CXO - vuokrajohtaja
Chief Experience Officer osaksi johtoryhmää yhteisellä sovitulla allokaatiolla
Asiakaskokemuksen ja strategian täytäntöönpanon johtaminen
Asiakaspolkujen hallinta
Sisäisen toiminnan organisoiminen asiakaspolkujen ympärille
Henkilöstön ja johdon kouluttaminen
Asiakaskeskeisen kulttuurin edistäminen
Hinta: pyydä tarjous
Kesto > 3kk
TULEVAISUUDEN ASIAKASKOKEMUSJOHTAJA -VALMENNUS
Ennakkoilmoittaudu toukokuun 2024 valmennukseen, joka toteutetaan työpajasarjana sisältäen henkilökohtaiset sparraukset.
Tulevaisuuden asiakaskokemusjohtaja -valmennuksessa opit johtamaan asiakaspolkuja, kehittämään palvelun koettua laatua ja rakentamaan liiketoiminnan asiakkaan ympärille eikä tuotteiden. Opit tuntemaan asiakkaiden odotukset ja jopa ylittämään ne. Autamme sinua olemaan entistä haluttavampi asiakkaillesi, saavuttamaan kasvua, kannattavuutta ja kilpailuetua.
Lisää aiheesta
-
Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaspolkujen määritys ja hallinta
Asiakaskokemuksen tavoitteiden ja mittareiden määrittäminen ja linkitys liiketoiminnan vastaaviin
Asiakasprosessien uudistaminen
Asiakaskeskeisen kulttuurin edistäminen
Koulutukset
-
Lue lisää blogista
-
Tulevaisuuden asiakaskokemusjohtaja -valmennuksessa opit johtamaan asiakaspolkuja, kehittämään palvelun koettua laatua ja rakentamaan liiketoiminnan asiakkaan ympärille eikä tuotteiden. Opit tuntemaan asiakkaiden odotukset ja jopa ylittämään ne. Autamme sinua olemaan entistä haluttavampi asiakkaillesi. Valmennus toteutetaan työpajasarjana, johon kuuluu myös henkilökohtaisia sparrauksia. Lue lisää valmennuksesta
Jenni Saarenpää/CEO
jenni@digitalrebel.fi
+358 45 868 4790
Jutellaan lisää
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.